My heart's still beating for you, every second of my life.

Kvällen har spenderats i Pierres frigga(hoppas jag skrev rätt nu, annars blir han väl vansinnig) tillsammans med honom och Viktor aka Honken. Spelade lite fifa, som jag totalsög i. Jag lyckades göra två mål, samt vinna över Viktor en gång. Alla andra matcher förlorade jag tyvär. När vi sedan gick över till GH blev det andra bullar (tack för uttrycket morfar). Inte för att jag är superbra i det, men jag failade inte lika hårt som i fifa. Så några vinster blev det väl allt! Viktor for vid tolv, så jag och Pierre övergick till karriärläget och skaffade lite mer poäng. En riktigt trevlig kväll! :)

NU är det dags för sängen. Imorgon är det en stor dag, lillfelle konfar sig!



Kommentarer
Postat av: linn

Sv. Idag? :o

2010-08-22 @ 14:07:14
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback