Om du sa "Jag kommer alltid älska dig"

Som ni kanske minns från min arbetstid så ritade jag en hel del. Har inte ritat så mycket, på en sådan kort tid. Dock var det jäkla roligt. Här har ni tre bilder till jag ritade på fri hand. Kollade som sagt i en mangabok, men inget kallkerande, på helt fri hand.


Kan säga att det blev kaos på fritidset ett tag då ALLA skulle kopiera mina bilder. Pappersförbrukning i massor och färgerna i skrivaren tog slut. Bilder låg hit och dit. Om jag inte skulle ha tagit hem dem skulle nog hela skolan vara full med teckningar och jag skulle tillslut bli åtalad för..medhjälp till förstörelse av allmän plats. Fast..det var inte bara barnen som kopierade mina bilder, min arbetskollega och fina vän Hanna kopierade två bilder också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback