Rock your body right

Jag har solat i princip hela dagen, trixat lite med fotbollen samt skjutit på min lillebror. Haha, inte så att jag har skjutit ihjäl honom med älgstudsaren, mer skjutit en gummiboll på honom. Han ville det såklart, så elak är jag inte. En rätt skön dag ska jag vara ärlig.

Nu ikväll ska jag och Linn ner till kanot för att ta ett dopp, förvånansvärt har vi inte tagit ett dopp där än, så vi kände att det var dags nu! Blir toppen, tar med mig kameran, så någon bild kanske kommer upp :)



Jag bjuder på en totalt random bild som inte hör till inlägget ett dugg.


Kommentarer
Postat av: Micke

Mitt rekord att trixa med en boll är kanske 10-15st, så det du hade var ju iaf för mig rejält imponerande :)

Även om bilden inte har ett dugg med inlägget att göra så var det iaf en mysig bild, är det sådär du har då du ser skräckfilmer? ;D

2010-08-06 @ 20:49:28
URL: http://nifida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback