Say that you love me.

Nu är jag hemma och nertaggad, eller nerkyld kan man väl också säga.

Jag och Linn for som sagt ner till Kanot och badade. Vattnet var GRYMT skönt, så lite simning blev det, men endel snack också. Svängde förbi konsum gjorde vi också i all hast och köpte med oss en chipspåse. Därefter stannade vi till hos mig och såg på "Aladdin" och "Svanprinsessan". Två helt underbara filmer som jag nötte då jag var mindre. Vid tolv var filmkvällen slut, då stod Simon och Victor utanför huset och väntade på oss. Så Linn hon for hem medans vi gick omkring och snackade, ytterst trevligt, men lite småkyligt på slutet blev det.

Nu ska jag hoppa i säng och försöka att få mig lite sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback