Somehow we are ment to be

Lördag den 21/8-10

Hola! Min uppdatering är väl inte den bästa nu för tiden, men man måste ta till vara det man har kvar av sommarlovet. Sedan, är väl mitt liv inte lika gorgeous som Kissie och Kenza. Så spännande är det väl inte.

Har spenderat dagen tillsammans med Elmira. Var ett jäkla bra tag sedan jag var med henne. Skönt att få snacka om det där allmänna samt prata om skolstarten samt de gångna året. Gillas stark!

Ikväll får vi se vad som händer. Glömde ett par handskar hos Adam igår, så om han är hemma cyklar jag förbi honom och hämtar dem.




Kommentarer
Postat av: Christian

Hej Madelene! :D Första gången jag har fått tillgång till internet på hela 7 dagar! Förstår inte hur jag klarat mig! Missade ditt medelande om att du var inne i stan! :P Jag satt vid busstationen hela tiden och väntade så! :P Synd att jag inte kunde träffas! Men om du har tid någon gång framöver så vore det riktigt kul att ses! Hoppas att allt är bra! Kramar

2010-08-21 @ 22:12:00
URL: http://bulthornet.blogg.se/
Postat av: Carolina

SV: Tack <3

2010-08-21 @ 23:27:09
URL: http://chokladbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback