Yeah I think you're allright

Söndag den 29/8-10

Godmorgon äpplen! Vaknade för drygt en timma sedan, varför vet jag inte. Jag är inte trött iallafall, vilket är huvudsaken.

Igår var jag med Linn och hade det trevligt med kortspel och film. Vi såg "You, me and Dupree". En riktigt bra film och man kan väl inte annat än älska han som spelar Dupree, Owen Wilson.

Idag ska jag sticka in till stan med Linn. Ingenting jag egentligen ska kolla upp, men det är alltid trevligt att gå på stan. Har dessutom fått min lön nu, så då är man några tusenlappar rikare. Great!

Eftersom det händer någonting storslaget den 8:e september, så ska man såklart komma på presenter. Sådant man vill ha. Jag är en sådan person som blir glad av allt, så jag har det tråkiga och originella svaren "Jag vet inte, spelar ingen roll, blir nöjd över allt." Dock har jag nu kommit fram till två saker.

1. Den 4:e boken i serien av James Peter om Roy Grace.
2. Ett stativ till min kamera.

Mer kan jag inte komma fram till. Jag antar att det är så att bli vuxen. Man blir för givmild och säger att man inte vill ha någonting, eftersom man ändå inte kan komma fram till något att "få".

Nu ska jag ta och börja fixa till mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback