Vi räknar dagar, räknar år.

Blev en joggingtur istället för en prommis. Elmira fick dock ont i fötterna av hennes nya skor, så det blev lite jogging och sedan en prommis hem igen. Jag fortsatte dock att springa efter jag hade lämnat av henne. Regnade sådär skönt ikväll också och lagomt svalt. Perfect säger jag bara!



Två tummar upp för det, eller för en joggintur! Lägg även märke till att jag bara har en skrattgrop? Rätt lustigt faktiskt..

Imorgon har jag sovmorgon till 12.35. Ska bara in och ha två labbar, sedan slutar jag. Känns det värt? NAH, jag vill inte påstå det, men vad ska man göra? Jo, man får pallra sig in ändå!


Kommentarer
Postat av: Elmish

Nu jävlar blire många joggingturen:) nu är sulorna köpta :D

2010-08-27 @ 22:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback