All I want is one thing

Mycket fin uppdatering, mycket intressant att läsa, mycket dålig blogg. Jag måste försöka att komma på någonting intressant att blogga om OCH börja fotografera. Det pirrar i fingrarna, vill bara ut och fota, men eftersom det bara är ljust några timmar mitt på dagen, så hinner jag inte. Ska dock försöka att fota mycket nu till helgen då det vankas madrass åkning i en backe i stan. Blir nog riktigt bra tror jag!

Nu ska jag sätta mig och julpyssla lite. Haha ja, faktiskt elva på kvällen. Ska ju egentligen lägga mig tidigt, men jag blev så sugen. Så jag ska nog börja lite iallafall ^^


Bild tagen av mig.


Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

så mysig bild :D

Sv: Jo det går bra för mig, försöker satsa på alla mvg men det är inte det lättaste nu i tvåan, har aldrig någonsin haft såhär mycket, den här terminen har varit gaaalen :O men nästa termin blir bättre schema och trean kommer bli lättare (iallafall är det det i min skola) :) Hur går det för dig? :D

Ha en trevlig lillördag i kylan!

2010-12-08 @ 10:11:59
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback