Att unga nu för tiden aldrig lär sig veta hut

Söndag den 26/12-10

God förmiddag gott folk! Hur är det med er? Med mig är det bra, men jag har insett att jag sitter för länge uppe på nätterna då min ömma moder kommer in vid halv elva och tycker att jag ska gå upp. Så ikväll satsar jag på att lägga mig en aning tidigare, men vi får se hur det kommer att gå. Är trots allt lov och då ska man ju ta vara på det, även fast loven är till för att man ska kunna sova ut. Dubbla budskap där.

Jag har i alla fall hunnit vara in till stan och bytt en tröja jag fått från T-shirt store till en annan modell och en mindre storlek. Lägger kanske upp en bild senare, den var grymt söt. Därefter hämtade vi ut en fjärrulösare som jag även skulle få i julklapp, men den var försenad, så jag fick den alltså nu. Har redan hunnit prova den och jag kan säga att jag är rätt nöjd, eller väldigt nöjd till och med! Inte för att jag ska kunna ta massor med egobilder, mer för att jag ska kunna ta bilder i sämre ljus så att skärpan blir bättre och inte så suddig. Blir nog toppen!

Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Min syster och min bror kommer med deras respektive ikväll och firar jul, så då blir det åter igen att proppa mat och känna sig uppjäst. Funkar fint för mig! Ska även visa hjälmen för min skotergalne broder, höhö.




Kommentarer
Postat av: Emma

"Ja, det är bögarnas fel.."

2010-12-27 @ 18:33:35
URL: http://emmawikstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback