Break of Dawn

Tisdag den 7/12-10

Jag har haft en helt galen eftermiddag med dans i hela 3 timmar! Vi började med foxtrott(stavning?) som till en början kändes rätt intimt då man ska stå nära varandra, men nästan direkt kändes allt bra och jag dansade med helt otroliga grabbar som alla var riktigt härliga människor. Allt från superduktiga dansare till kanske lite mindre bra. Hur som helst var alla riktigt pratsamma och jag hade helt klart en trevlig stund.

Därefter började vi med bugg, som de sa skulle vara en aning bättre. Själv blev jag bara yr av att snurra runt hit och dit och stegen var lite krångliga med alla snurrar, men det gick helt klart bra det med. Som ni förstår så gillade jag det verkligen och ser verkligen fram till vårterminen då det förhoppningsvis kommer en foxtrottkurs och kanske ska jag och min kusin börja streetdance. Återstår att se hur det blir!

Nu ikväll ska jag plugga det sista inför matteprovet, sedan ska jag kolla genom tyskan lite. Efter det ska jag ta det lugnt och chilla lite.


Kommentarer
Postat av: linn

Sv. Nämen derivata är inte så svårt. Exponetialekvationer däremot! Fast fick veta idag tat hon ska ta bort det från provet :D



Jo, har bara glömt att svara ;) du vet ju hur jag är med sms ;) skulle vara superduperkul!

2010-12-07 @ 19:04:33
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback