Could you be a moviestar?

Söndag den 12/12-10

Godmorgon! Mitt internet är en aning bättre nu då Victor var så snäll och hjälpte mig igårkväll. Han tog över min dator genom msn fjärrhjälp. Kändes jättekonstigt att se pilen fara överallt och inte kunna göra någonting åt det. Som tur var hjälpte det och nu är jag en glad flicka :)

Har redan hunnit vara ute och fotat lite eftersom det är en sådan vacker soluppgång här. På ett tag ska vi även fara förbi min söta farmor och fika. Ska nog övningsköra dit och det var ett herrans bra tag sedan jag övningskörde. Tur att jag har lärt mig grunderna så att de inte är som bortblåsta. Skulle vara lite synd.



Solnedgången vid kanotudden under sommaren är ingenting att prata om. Så otroligt vackert och jag saknar det verkligen. Vi spenderade nog varenda kväll där nere vid volleybollen och sedan pokerkvällarna hemma hos Pierre och Adam är inget man får glömma. Då var man ibland inte hemma förrän vid tre och den sjuka humorn fick en att vara vaken mer än man egentligen borde ha gjort.


Kommentarer
Postat av: amilia

jätte fin bild!

2010-12-12 @ 14:42:18
URL: http://amilias.se
Postat av: Anonym

Du verkar vara fruktansvärt duktig på att fota :)

2010-12-12 @ 15:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback