Dirty bit

Jag har nu uppfyllt en kvinnas mål i livet - jag har handtvättat! Okej, jag har gjort det förut, men jag har verkligen insett hur man har blivit lat. Att tvätta en tröja, tar typ fem minuter. Värt! Förutom att vi har blviti lata genom tvättning så såg jag senast igår att folk är otroligt lata. Det toksnöar nu i hela Skellefteå och de som har villor måste såklart skotta uppfarten. Så jag, min ömma moder och min lillebror for före skoterteorin och lämnade ett julkort. Vi ser då en man på dryga 40 år som står och skottar över all snö till sin granne? Antagligen passade han på att skotta över all snö före de hann att stiga upp. Höjden av lathet eller?

Ikväll får vi se vad som händer, rätt oklart, så jag väntar med spänning inför den kommande prognosen! Jag kanske ska sätta mig med mina julkort som jag är långt ifrån klar med? Jag tror banne mig att jag ska göra det!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback