Doctor Doctor give me medication

Tisdag den 14/12-10

Jetzt bin ich zu Hause und ich habe die Hausaufgabe schon gemacht! Haha denna tyska.. Har nyss gjort klart tyskauppsatsen, eller i alla fall gjort grunden. Så nu gäller det bara att kolla genom grammatiken en gång till. Ändå lyckas man ändå göra fel någonstans, hur man än vrider och vänder på det.

Ska sätta mig med skoterkursboken nu och läsa genom den en gång. Sedan kommer nog Linnea över ett tag. Var ett tag sedan vi var med varandra nu, så det ska bli roligt att träffa flickan igen! :)

Fick för övrigt ett sms idag som verkligen gjorde min dag, upprepning där. Nyårs har inte fallit mig i tanken än och fortfarande är det bara spekulationer, men om det skulle bli av, som jag innerligen hoppas på, så kommer nyårs att bli awesome!



Jag gillar att mitt hår ser ut som en stor risbuske, redo att klippas. Har jag gjort det än? Nej..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Risbuske? Ditt hår är ju riktigt nice :)

2010-12-14 @ 17:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback