Dreams just don't come true

Onsdag den 29/12-10

Så är det bara två dagar kvar av detta år. Ska jag göra en resumé av året som har varit som alla andra bloggare gör, eller ska jag helt enkelt skita i det? Skulle uppskatta att ni la någon kommentar, behöver inte ens vara om den frågan jag nyss la. Ni kan ju t.ex. säga att min blogg är fin, eller så..

Just nu sitter jag och väntar på sms från både Pierre och Viktor. Pierre angående morgondagen då vi ska bege oss in mot Ica Maxi och köpa mat till nyårs. Viktor däremot ska komma hit och vi ska planera lite lekar inför samma dag. Får hoppas att vi är idérika så att vi kommer fram till massor av magnifika idéer!



En bild från sommaren/höstens matfest.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Din blogg är typ fin :)

2010-12-29 @ 14:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback