Du är det bästa som har hänt

Tisdag den 28/12-10

Nu är det inte länge kvar till nyårs och det känns helt awesome! Känns som att denna kväll kommer att bli riktigt bra!

Gick som sagt på stan med Emelie idag och jag trodde att det skulel bli hopplöst att hitta en klänning till mig, då jag aldrig använder det. Så vi går in på Vero Moda och kollar och helt plötsligt hittar jag en klänning som är i min storlek och helt perfekt, sådär enkel också! Så jag provar den och smack den satt perfect. Så då var det I-landsproblemet löst.

Jag hittade mig även tre snygga linnen som jag har tänkt ha då sommaren kommer, alla tre från Carlings för under 250 spänn, riktigt bra köp alltså! Kanske tar kort på dem senare, brukar ju inte vara så duktig på att lägga upp bilder på alla mina inköp jag gör. Min blogg är ingen modeblogg direkt heller, så jag tror ingen skulle fatta tycke för mina kläder för den delen. Så om någon är intresserad kan ni ju alltid lägga en kommentar ;)

Nu ska jag ta det lugnt en stund, sedan blir det att vara med Victor. Blir nog trevligt! :)


Kommentarer
Postat av: rebecka

Ta kort på dom! :D

2010-12-30 @ 00:32:24
URL: http://www.reeeebs.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback