How can I just let you walk away?

Fredag den 31/12-10

Nu är vi inne på den sista dagen, for real! Om mindre än 12 timmar är det ett nytt år, 2011. Ett helt nytt år så då jag kommer att gå ut 2:an och börja 3:an, det sista året på gymnasiet. Sedan ger jag mig ut i den stora världen. Är jag beredd på det eller kommer jag att sitta hemma tills jag blir 30 och ruttna? Haha ska bli spännande att se vad jag skriver(om jag har kvar bloggen då dvs.) hur det året har varit. Bara 365 dagar kvar, peeppp!

Jag hade nu tänkt sätta mig och ta ut lite låtar.Johan har ju lyckats få mig att börja spela gitarr nu igen. Att han dessutom är pr0 och jag är mindre pr0 gör ju hela saken så mycket bättre, eller hur det nu var. Hur som helst hade jag tänkt försöka att ta ut några få noter i "Supermassive Black Hole" som inte är så jättesvår. Wish me luck!




Kommentarer
Postat av: felicia

SV:Haha, kan man säga. lär ju inte få några killar å¨fall om vi har den där som profilbild på booken ;) <3

2010-12-31 @ 13:16:39
URL: http://duserutsomingalill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback