I can't hurt you anymore



Kvällen har spenderats med att slå in julklappar, skriva små rim på julkort och varit riktigt lat. Känns som att det behövs och jullovet är inte direkt ovälkommet. Kanske mest för att jag i helgen måste gå upp före åtta och sitta på en 6 timmar lång teorilektion för att sedan köra upp dagen efter. Gahh..nu blev jag nervös.

Imorgon är det en långdag, som jag har varannan fredag. Alltså en fredag 10.00 och andra 15.30, pretty big difference? Har i alla fall fotografiska bilden att se fram emot. Jag vet inte vad som har gjort mig extra peppad till det. Blir väl så då man lyckats ta en bild som faktiskt blivit helt okej bra!

Nu beger jag mig mot sängen och med det säger jag godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback