I can't wait to see those faces



Mina vänner känner mig allt för väl. Detta fick jag av tre vänner och alla tre är mycket väl medvetna om att jag är totalt galen i lakrits och choklad. Så vill just DU imponera på mig? Ja då är det bara att du har med dig lite saltlakrtis och choklad så kommer jag på dirren! Lakritsklubbor är inte dåliga heller är helt galen i dem, vilket fick mig att tänka på vinterkampen jag och Elin hade. Jag vann den första och hon den andra. Hon skulle få en kram och en lakritsklubba av mig - har det blivit av? Nej.

Som jag skrev var det tänkt att jag skulle vara med Rebecka och Felicia ikväll, men det blev inte av p.g.a. diverse saker. Så jag och min lillebror bunkrade upp med popcorn och chips och kollade sedan på "Harry Potter och Fenixorden". Måste faktiskt medge att den var bättre än vad jag har tyckt tidigare. Funkade faktiskt riktigt bra! Därefter kollade jag på slutet av "27 Dresses" och "Rallybrudar". Så jag har helt enkelt haft en riktigt skön kväll med familjen, inget jag tackar nej till i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback