I have nothing left to lose

Ni får ursäkta min dåliga uppdatering, men denna dag har inte riktigt varit min dag. Har varit på dåligt humör hela dagen och magen har värkt. Så jag har legat under ett täcke och spelat GH hela eftermiddagen. Nördig? O yes, dock inte hela eftermiddagen. Kom hem från farmor vid halv fyra, så från dess tills sju kanske? Ska jag vara ärlig är det skönt att ha sådana dagar då man gör absolut ingenting. Man skulle dock kunna ta bort smärtorna, men annars så funkar det fin fint med mig.

Imorgon börjar den sista "riktiga" veckan på skolan och jag ser faktiskt fram emot den. Imorgon får vi nämligen tillbaka biologiprovet och matteprovet som jag med glädje ser fram emot att få tillbaka. Efter det ska jag skynda mig hem och ta mig något i magen innan jag beger mig till den första skoterkursen. Jag är verkligen spänd och en aning nervös. Kanske med tanke på att jag inte känner någon som ska dit? Hoppas det löser sig iallafall. Därefter har jag sovmorgon, tre lektioner och sedan ska jag julhandla ytterligare. De resterande dagarna kommer nog bara att rulla fram och hoff poff är det helg igen. Känns helt enkelt toppen! :)



Mitt internet har åter igen börjat strula, känns inte superroligt. Vilka I-landsproblem jag har!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va inte orolig inför skoterkursen! :) Visst, det var lite drygt i början när ingen kände någon, men de gick snabbt över! :) Du kommer säkert träffa nå härliga skoterfantaster som jag gjorde när jag tog kortet förra året.

2010-12-12 @ 22:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback