I would sit and wait for you

Jag for ut och fotade lite ikväll med min bror, trots den -22 gradiga kylan. Kände mig så otroligt peppad på att fota med lång slutartid och få några bra fartränder. Även fast det var första gången jag var riktigt seriös och försökte så blev resultaten riktigt bra. Ska försöka att hitta en bättre plats där det finns färre lyktor, men annars gick det bra.

Därefter tog jag mig en varm dusch innan jag fick besök av Simon och Victor, körandes deras skotrar. Var gemytligt och trevligt, dock stoppade kylan oss en aning för att kunna umgås mer, men det fick vi ta en annan dag helt enkelt :)

Nu ska jag bege mig mot sängen och försöka sova lite. Känner en så otroligt stor lättnad att vi har gjort matteprovet idag, som gick över förväntningarna! Dock tog det mycket på krafterna, så när vi sedan skulle ha fys på gympan kände jag att orken inte var på topp. Kanske kan det också berott på dansen och milen från gårdagen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback