I'm tired of proving you right

Jag kanske borde göra några tidsinställda inlägg så att ni har något att läsa om under dagarna. Fler bilder, citat och musik? Vad säger ni?

Jag gjorde bort lite matte nu under kvällen, sedan gick jag till Filip och såg en aning konstig film som vi la in kommentarer på. Vi börjar bli riktigt bra på det nu. Kanske ska ta och göra egna kommentarspår? Jag fick sedan ett sms av min far att skynda mig hem, så jag gjorde som jag blev tillsagd och vad står på uppfarten då jag kommer hem? En brummande skoter, redo att fara ut och åka med. Så halv tio ikväll for jag ut på vinterns första skotertur. Den blev dock inte så långvarig då pappa skulle ut och jobba natt, men det är alltid något! Har kvar lukten på mina kläder, wunderbar♥

Nu snart ska jag bege mig mot sängen, men det lär väl inte bli av som vanligt. Är ju helg imorgon och då ska jag försöka att vila ut, som om det egentligen skulle hända?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback