It will be cold so cold without holding you this Christmas

Känns skönt att ha nyårsplanerna klara, som korten på bordet så att säga. Dock känner jag mig väldigt utpekad då jag går natur. Mina vänner har så fina kommentarer om mig och att jag ska ställa upp en ekvation för hur mycket vi ska betala var. Jag längtar verkligen till nyårs nu då jag är rätt säker på att den kommer att bli riktigt underbar!

..och lika underbar blev kvällen då jag fick träffa min saknade barndomsvän och såklart Linn, alltid trevligt att träffa den bruden! :) Vi snackade om allt möjligt och det gillar jag, jag gillar helt enkelt att prata. Kan tyckas tråkigt och ibland är det väl så, men har man rätt personer att snacka med så kan man snacka i timmar - true story!

Nu ska jag försöka att bege mig mot sängen och försöka att sova. Ska upp imorgon och gå på stan med Emelie!


Kommentarer
Postat av: Emma

SV: jag kan inte få nog av den!

Förresten... jag vill också ha schyssta kompisar som ger mig lakrits :(

2010-12-28 @ 11:44:07
URL: http://emmawikstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback