Just let me go

Jag har ett litet cuttcuttsår på mitt pekfinger som jag fick på innebandyn i onsdags. Mitt i vecket och allt. Så det tar ett tag att skriva, mest med tanke på att jag rev upp det under kvällen. Hade ju läkt så fint..

Adam kom hit iallafall så vi började kvällen med att spela poker som jag förlorade ganska snabbt på. Därefter tankade vi hem en film och snackade lite tills vi fick besök av Alle. Vi såg då "momento" om jag minns rätt. En VÄLDIGT annolunda film där man verkligen var tvungen att hänga med. Den var dock inte dålig för det, tvärt om. Rätt spännande faktiskt! När filmen var slut hade jag två trötta pojkar, halvsovandes i mitt rum. Så jag tog lite fina bilder som jag kanske inte borde lägga upp. Då får jag nog spö. Hur som helst lyckades de pallra sig hemmåt för ett litet tag sedan. Jag ska nog ta mitt pick och pack och lägga mig snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback