Stockholm syndrome



Kvällen hos Linn bestod av film och popcorn. Tror att jag har något hemskt beroende av popcorn då jag äter det varje helg! Det var inte jättelänge sedan jag aldrig åt popcorn, men nu mummsar jag det mest hela tiden. Dock är det ingenting jag ser som något negativt. Lite bättre än godis måste det väl vara, även fast godis är himla gott också. Jag och Elin snackade om ett godislöfte nästa år, men jag är rätt skeptisk till att vi kommer att hålla det. Återstår att se som sagt.

Nu ska jag bege mig mot sängen och försöka att få mig lite sömn. Mor min kommer in i rummet vid kvart i åtta för att jag ska kunna ta mig något magen innan jag beger mig till teorin. Ingenting jag ser fram emot, men det är bara denna helg. Sedan är det så gott som jullov och det gillas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback