The devil is after you

Jag har ikväll spenderat kvällen med Linnea och Elin som var ett jäkla bra tag sedan. Kul att träffa flickorna igen! Var meningen att jag skulle ta med mig "Devil" till dem, men det gick inte för sig helt enkelt. Så vi var lite olagliga och laddade hem den hos Linnea. Vet inte vad jag ska säga om den egentligen. Var nog för oförutsägbar och kanske en sådan film man SKA se på bio för att få det så läskigt som möjligt då det kommer till de mer hemska scenerna. Den var helt enkelt inte dålig, men inte superbra.



Nu snart ska jag lägga mig och läsa genom skoterteorin en gång till. Imorgon smäller det och jag är mer nervös än någonsin och detta inför körningen. Jag som ändå har kört förut borde väl vara med nervös inför teorin? Jag hoppas iallafall att ni kan önska mig lycka till! Behövs nog!

Johan om Why are you pushing me away like you are?:
Trodde glocalnet-skämten dog ut kring... 2005?
Men jag antar att ni naturare inte kan dra vettiga skämt ;) ni kan bara derivata och naturtjaffs ;)

Svar: Det är en trend som kommer tillbaka förstår du ;)
Haha ja, vi kan bara derivara och logaritmer. Kan till och med ett skämt med logaritmer, men den ska jag nog inte ta här. Då blir jag nog bara stämplad som nörd :]


Kommentarer
Postat av: Johan

Jag gillar nördar, så dra skämtet ffs! :D



Vi kör mest med fysikskämt på teknik... och Teknikutveckling och företagande-skämt :P

2010-12-19 @ 00:40:54
Postat av: Johan

Lycka till btw, Du kommer nog klara det utan problem :) Körningen är inte alls komplicerad direkt, och det är bara människor med grova attityds-störningar som inte klarar körningen :P

2010-12-19 @ 04:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback