There's so much I need to say to you

Torsdag den 30/12-10

Nu börjar det närma sig och det är med stormsteg. Hej på er förresten! Hur är det? Själv sitter jag här och är toksvettig. Har nyss varit ute och skottat bort en och en halv meter snö som har fallit ner från taket, eller min far skottade ner det. Så där gick jag med min trogna vän snöräven och tog bort den överflödiga snön. I slutet tog jag till och med av mig jackan och körde på Linne och täckisar.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sedan så småningom kommer Pierre förbi och hämtar mig. Då beger jag, Pierre och Viktor oss till Ica Maxi för att inhandla diverse matvaror till morgondagen. Därefter ska jag umgås med mina fina brudar FellePelle, Linn och Emelie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback