Oh baby don't you know I suffer?

Torsdag den 16/12-10

Hallå! Har nyss bakat pepparkakor med min bror, riktigt fina blev de. Nästan lite snygga som de man köper på affärn, eller så inte. Hur som helst tycker jag att det var riktigt mysigt :)

Idag var det en sådan dryg dag då man inte orkade med skolan egentligen. Fick dock tillbaka matteprovet som resulterade i två poäng från MVG, vilket jag blev riktigt stolt över. Just för att derivata är så knasigt, så trodde jag att ett VG skulle vara långt ifrån räckhåll, men nu blev det ju ett VG+ och det är jag gott och väl nöjd med. Resterande dag gick som smort och när jag och Elin skulle gå mot bussen insåg vi att det var total snöstorm. Så när jag satt i bussen såg jag helt säkert ut som en pudel. Vilket jag i alla fall gjorde då jag kom hem. Vackert vackert!

Jag fick till och med beröm för mitt pudelhår på sången. Kändes lite surt att sången har tagit uppehåll nu, men efter nyår så börjar det om och då blir det att börja träna inför konserten! Spännande!

Nu hade jag tänkt pyssla vidare lite med julkorten jag håller på med, då jag har ledig tid så att säga :)



Svar till Johan: Jag kör till stor del på akustisk gitarr! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback