This is how I see you

Hade en riktigt trevlig kväll med mina syskon. Kändes som en komplett julkväll då man hör barnskrik - som ni vet fick ju min bror sin andra son för ett tag sedan, så då fick man med det. Sedan det där snacket om vad man ska göra efter skolan, maten som alltid är extra god, godiset som tar slut och alla spel man spelar efteråt. Var nog rätt så komplett och det kändes bra! Inte nog med det så fick jag en fotobok som en otroligt duktig fotograf har gett ut som jag ska läsa ikväll. Dessutom fick jag en entrébiljett till "Fotografiska muséet" i sthlm, så inom en snar framtid blir det nog sthlm för min del. Inte fel det!

Vid halv tio sms:ade sedan Alle mig och frågade om vi skulle ut och gå. Så jag tog på mig diverse nödvändiga kläder för en prommis och sedan gick vi en riktigt lång bit och snackade om allt. Mycket trevligt och lite natthumor blev det i slutet också. Vi börjar bli riktigt duktiga på att gå långt och länge, bra med tanke på hur mycket julmat jag har proppat.

Fick nyss ett sms där det stod "Ibland är du faktiskt rolig Madde!". Det värmde mitt hjärta :')




Här har ni två riktigt bra citat från en tidning jag fick med boken och jag kan inget annat än att hålla med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback