When I'm all alone waiting for you to come

Torsdag den 2/12-10

Julafton kommer med stormsteg och jag har bara två julklappar under min lilla gran. Såklart inte julklappar till mig, men till mina nära och kära. Känner att det börjar bli lite press på att köpa några. Mestadels med tanke på att jag inte vet vad jag ska köpa. SÅÅÅ..lite kris är det väl.

Idag gick dagen otroligt segt. Kanske för att jag på senaste tiden inte har sovit särskilt bra eller för att torsdagar är just..torsdagar. Höll på att somna på både engelskan och samhällskunskapen. Inte bra kan jag lova. Var tänkt att jag skulle vara med Filip ikväll, men vi får se om jag orkar. Är redigt trött och jag måste plugga på matten. Wunderbar! Jag känner verkligen hur jag LÄNGTAR till jullovet som kommer om några veckor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback