You can find it in yourself

Oj vad glad jag blev då jag loggade in tidigare idag och såg att jag hade hela 9 stycken nya kommentarer av personer som aldrig varit inne på min blogg. Många fina kommentarer och det tackar jag så hemskt mycket för! Jag vet dock inte hur ALLA kunde komma in på min blogg samtidigt och lägga in alla kommentarerna på ett sådant kort tidsintervall. Superroligt! Hoppas att någon känner för att stanna kvar :)

Ikväll har jag gjort NADA och det var så otroligt skönt. Med NADA menar jag då läxor. Har bara en bokrecension kvar att göra, som jag är så gott som klar med och det känns så otroligt skönt! Det jag har gjort ikväll är små julkort jag har tänkt ge till mina fina vänner. Kanske inte skulle skrivit det här egentligen? Ajja, då vet ni att något spännande väntar er! Dock är mina pysseltalanger dead and gone, så det ser ut som att en liten unge har gjort dem. Som tur är så är det ju tanken som räknas.

Nu ska jag träna lite, sedan beger jag mig mot sängen. Imorgon ska jag efter FB gå ut och leta åt mig massor med julklappar jag ska ha med mig hem och slå in. Ser ni en tjej med en röd jacka, fluffigt hår och kanske en gul mössa med massor av påsar - ja då är det jag som är i farten!




Kommentarer
Postat av: ellinorpettersson

Aha, vad mysigt :D och vad fina bilder du tar då!

Jag har slagit in massvis med paket nu :D

2010-12-09 @ 23:23:32
URL: http://thetimeofmylifee.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vilken fin blogg du har :) Vad använder du för kamera? :))

Ha det fint!

Kram

2010-12-10 @ 07:42:15
URL: http://randome.blogg.se/
Postat av: Sandras Glamour

Super fin blogg hihi! /Love Sandra

2010-12-10 @ 07:44:53
URL: http://sandrasglamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback