You're my guiding light

Nu är frågan: Vart är min anonyme kommenterare? Har du gått upp i rök? :O

Fin början på ett inlägg va? Kan säga att kemilabben inte gick som jag och Elin hade tänkt oss. Alla grupper förutom två fick för stora bitar, så när vi skulle lösa dem i svavelsyran gick det helt enkelt inte eftersom alla SO42- jonerna inte kunde tas upp, så där fick vi stå och hälla i mer och mer..och mer.....och meeer. Tillslut fick vi ta någon annans resultat och räkna på dem. Till och med fysiklabben gick bättre och jag som verkligen inte gillar fysik blev såklart överraskad.



Elin gillar mig.

För övrigt hade jag en riktigt good hair day idag då håret låg så perfekt som mitt hår möjligen kan. Så idag såg jag inte riktigt ut som ett tap :)

Ikväll ska jag spendera kvällen med Linn som har lite ont i höfterna, så det blir nog att se film och ta det lugnt. Känns skönt må jag säga! Måste dessutom hem rätt tidigt eftersom vissa har skoterteori imorgon 9.00!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback