2 and 1/2 men

Fortsätt gärna att kommentera på föregående blogginlägg! Det är två tappra människor som har vågat kommentera, nu väntar jag bara på att ni andra 48 ska ta och kommentera någonting. Det är trots allt ni som ska läsa den. Då vill man väl se någonting man tycker om då man klickar in på sidan, eller hur?

Biologin sitter som fastsvetsad nu i huvudet. Jag ska banne mig få ett till MVG i biologi, det har jag bestämt mig för. Detta var dock inte lika svårt, så jag ska nog kunna klara det utan några större problem. Var även ute och gick med Elmira ikväll. Riktigt trevligt och lagomt kallt ute. Vi bestämde oss nästan för att börja vara ute och gå på tisdagar. Så vi får väl försöka att hålla det tills fotbollsträningarna börjar på tisdagar. Det kommer dock att börja i mars, så vi kommer att hålla på ett tag känner jag. Ska även försöka få mig ut att springa någon gång då vädret tillåter.

Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig för att sista gången kolla genom biologin.



Måste bara tillägga att 2 and 1/2 men är en underbart bra serie. De två avsnitten som är på 6:an varje kväll förgyller mina vardagar. Ja, det betyder alltså att jag i princip varje kväll tittar på det.


Kommentarer
Postat av: Joanna

Haha, den serien är ju bäst!

2010-02-06 @ 19:07:25
URL: http://anotherworkofart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback