Åh vilken härlig dag

Söndag den 7/2-10

Godmorgon! Solen skiner genom fönstret och jag blir på väldigt bra humör känner jag! Jag hoppas att det är lika bra väder imorgon, hade tänkt planera att fara med några kompisar och åka i en gigantisk backe. Får kolla på vädret på nätet eller dylikt. Håller tummarna iallafall!

Snart är det träning på G. Den börjar kvart i två med att jogga i lite mer än en halvtimma. Kan säga att min kondis har inte blivit det den har varit. Just p.g.a sjukdom och grymt kallt väder. Så jag lär väl hamna någonstans längst bak, men det skadar inte. Bara jag får röra på mig blir jag glad.

Nu ska jag återgå till pluggandet av kemi och tyska..


Kommentarer
Postat av: malin

fiin blogg!

Allt bra?<3

kram

2010-02-07 @ 15:05:20
URL: http://lollihpop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback