Det där med betygssnacket..

Onsdag den 3/2-10

Tjollahopp. Hur är det med mina små äpplen? Med mig är det bara bra, är dock smått trött, men man blir det efter mycket pluggande och prov. Så det är ingenting ovanligt.

Hade biologiprovet idag och det gick faktiskt jättebra! Jag ska dock inte ta ut allt i förskott, men än så länge känns det riktigt bra. Så jag hoppas att det står MVG på provet då jag får det tillbaka. Det skulle vara underbart :) Fick även veta på svenskan idag att jag hade VG+/MVG- i betyg, vilket gjorde mig ännu mer glad. Fick till och med masssssor med beröm över min muntliga redovisning som jag hade före jul. Vilket jag inte alls trodde. Känns riktigt bra :)

Fick veta nu att det bir köttfärspaj till middag. Dagen blir bara bättre och bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback