Förbannat!

Tisdag den 16/2-10

Hallå! Ursäktar min dåliga uppdatering igår, men blogg.se ville verkligen inte fungera för mig. Man kom in på förstasidan, men när man sedan kopplas vidare till publishme.se så blev allt fucked up! Ursäkta mitt språk också, heh.

Gårdagen, eller kvällen rättare sagt, var en ren plåga. Dock inte från början då Charlotte Kalla vann 10 km sprint! Hon är så otroligt duktig både fysiskt pch psykiskt. Hennes första OS-tävling och hon vinner guld. Helt otroligt! Detta var dock inte plågan, den kom efteråt. Jag kunde nämligen knappt gå. Benen var som förlamade. Så jag bad pappa, alltså verkligen BAD pappa, att massera mina vader, lår och rygg. Jag var verkligen hur stel som helst. Så när han började och kom åt de ömma punkterna föll många tårar, men ändå var det skönt! Det blev ju nämligen bättre efteråt, men under tiden..ja..huvva säger jag bara. Detta måste vara den värsta träningsvärken jag någonsin haft!

Det var gårdagen det. Idag har smärtan varit lika olidlig som igår. Jag känner att trappor är det värsta jag vet just nu. Varje gång vi skulle upp/ner så fick jag hålla i mig i räcket och sedan "lyfta" ner mig. Inte okej! Inte nog med det, vi skulle ju gå till Kaplan idag för att ha tyska, ännu mindre okej! Fick dock veta mitt resultat på provet, som var MVG! Så det gjorde mig glad^^..tills vi skulle gå tillbaka igen.

Jag överlevde ju dagen ändå, vilket jag nästan inte trodde att jag skulle göra. Så nu ska jag fortsätta skriva på en novell vi håller på med på Svenskan. Jag som älskar att skriva har lyckats få ihop en hyffsat bra början, som jag nu ska fortsätta med ikväll hade jag tänkt!



Här har vi våran skiddrottning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback