Guess what?

Onsdag den 24/2-10

"You and me, we could have a bad romance"

Den låten spelas just nu på mitt älskade Spotify! Jag skulle inte kunna leva utan musik. Direkt jag kommer hem klickar jag igång radion eller spotify på pappas dator(som har en basförstärakre, me love!). Någon annan som är sjukt gaaalen i musik? Antar att det är ganska många, men för att luska ut vilka som läser min blogg(ja jag skrev faktiskt min onda plan där) så tänkte jag att ni kanske skulle kunna skriva erat namn och tre låtar ni bara inte kan lyssna på? Skulle vara riktigt roligt och intressant :)

Idag har dagen bara flytit på. Fick tillbaka två prov idag och visst ska jag lyckas? Båda proven med ett respektive 1/2 fel från MVG. Blir man smått pisst? OJA! Men jag får försöka att se det som ett MVG-. De säger ju att gränserna inte är så skarpa..heh. Annars gick väl dagen helt okej. Som den alltid gör. Tur att man har en bra klass iallafall!

Ikväll blir det att göra lite engelska, sedan ska jag plugga grammatik samt läsa ut tyskaboken(jag läser alltså ingen tjock tyskabok). Sedan ska jag nog bara chilla och spela GH. Som jag för övrigt spelar mycket utan att skriva det i bloggen. Ni skulle nog tro att jag nördade sönder det isf..


Kommentarer
Postat av: jenny

sv; hehe ja du vi säger så;)!

2010-02-24 @ 16:06:27
URL: http://jennyskoja.blogg.se/
Postat av: Carro

Du är hemma och jag är kvar i skolan! Gissa vem som är nörden! xD



Kram

2010-02-24 @ 16:18:23
URL: http://chokladbanan.blogg.se/
Postat av: Carolina [fotograf]

TACK så mycket ♥ Kommer fler bilder idag. Kom nyss hem från skolan och redovisning, kolla in underbaraste felsägningen en kompis råkade ut för haha.

2010-02-24 @ 17:19:17
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Micke

Alltså jag måste bara få säga en sak, jag är riktigt imponerad av dig. Du får kanonbra på proven och bra betyg.Du har humor och sen har du en egenskap att kunna tänka som någon bra mycket äldre så du ser olika "fällor" man kan falla i.



Att du kan diskutera saker på ett bra och respektfullt sätt är kanon och tyder på en personlighet och hjärna utöver det vanliga.

Jag är helt ärlig nu och jag är övertygad om att du kommer ta dig mycket långt här i livet, för du är verkligen något speciellt Madde.



2010-02-25 @ 21:48:15
URL: http://nifida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback