I'm an actress you know!

Måndag den 1/2-10

Nu tänker ni säkert "Vad i helsike gör hon inne nu, träningen?!". Det är nämligen så att jag ska sluta fotboll.. Näe jag bara skojar. Någonting jag däremot har bestämt är att jag inte ska fara på träningarna som är idag. Det blir för stressigt för att komma hem, äta, byta om och sedan bege sig till träningen. Känner mig bara stressad hela dagen. Så jag kommer nu framöver att fara på träningarna som är på söndagar. Sedan kommer vi så småningom att ha träningar på tisdagar, som jag då ska börja fara på. Känns som ett bra beslut. Dock känner jag mig rastlös, vill röra på mig. Sa till Elmira att jag skulle fara ut och springa ikväll, men när jag sedan insåg att det var -23 grader ute ändrades mitt beslut väldigt drastiskt.

Idag hade vi "teater" på skolan, vilket var riktigt underhållande. Alla grupper(förutom våran) var riktigt bra! Credz till Carro och Ramona som hade finsk accent då de pratade. Good work girls! Våran pjäs, ja vad ska jag säga om den? Vi lyckades få till någonting iallafall, men inte var det mycket. Kan ha berott på att vi fick en sjukt svår text som vi skulle agera utifrån. Jag skyller på det, heh.

Nu ikväll blir det att träna på biologin samt tyskan. Blir nog finfint. Om jag känner att jag orkar och vill sticker jag nog ut på en prommis också, men vi får se vad som händer.



Kylan biter hårt i våra små äppelkinder, det är något som är säkert!


Kommentarer
Postat av: linn

Sv. Tack!<3

2010-02-01 @ 17:50:11
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback