I'm just a girl, lucky me.

Måndag den 22/2-10

Blogg.se ska ALLTID, varje söndagkväll, lagga sönder. Blir så frustrerad! Speciellt då jag hade någonting speciellt att skriva igår, men som jag inte kommer ihåg idag. Det enda jag kommer ihåg är att det var någonting viktigt. Inte heller kan jag kommentera bloggar nu. "Gateway Offline", så fan heller! Yes, jag är på dåligt humör idag! Så ni som har kommenterat min blogg och börjar undra om jag dissar er - Det gör jag inte!

Såå vad har jag gjort idag? Jo, gått skola, som gick ganska fort. Fysik och kemi labb, sedan lunch, efter det matte, gympa och svenska. En ganska hyffsad dag? Nu ska jag sätta mig med svenskan och lääsa, läääsa och åter igen lääääsa!

Ja, jag är fortfarande på pisst humör.


Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

jag tror att det blir överbelastat på söndagar

2010-02-22 @ 17:40:56
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: anapanda

Nu har jag ordnat en tävling i min blogg :) Kolla in och delta om du har lust!



Ha en bra kväll! ♥

2010-02-22 @ 18:30:11
URL: http://anapanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback