It's over

Torsdag den 18/2-10

Hallå äpplen små! Har en liiiten bättre dag idag, men inte är det mycket. Kan bero på att förkylningen nu är Nästan så gott som borta. Har dock kvar lite snor i näsan. Fräscht, I know!

Dagen gick hyffsat bra. Var dock sjukt kallt ute, så trippen till Kaplan var som vanligt inte så uppskattad, men vad ska man göra ? Jo klä sig jävligt varmt och prommenera dig, oavsett kylan(som för övrigt var kallare än -20 grader..). Vi fick även veta kemiprovet och jag lyckades kamma hem ett VG+! På de tre kapitlerna som var svårast. Helt otroligt. Blev riktigt nöjd över mig själv där! :) Vilket kanske gjorde mig på bättre humör också.

Nu blir det att plugga till matteprovet, som egentligen är ganska omöjligt att plugga till. Man ska ju bara räkna?


Kommentarer
Postat av: Carolina

Skönt att den nästan är borta :)



Lade precis upp efterfrågade kort. Kika gärna inom en sväng om du saknar de varma sommarkvällarna ♥ ♥ ♥

2010-02-18 @ 17:15:37
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback