När den inte vill, så vill den verkligen inte!

Jag är förvånad att jag faktiskt lyckades komma riktigt långt i fysiken. Annars brukar det gå käpprätt åt helvete, men inte denna gång! Fast, imorgon lär det väl gå skit, bara för att det gick bra nu ikväll. Ingenting ovanligt..

Busade med min lillebror ikväll och fick världens skrattattack. Magen krampade och inte nog med det hade jag en grym träningsvärk i den innan. Så där låg jag, på golvet och skrattade medans jag grät av smärta. Ja gott folk, det kan inte ha varit en snygg syn direkt.

Nu ska jag lägga mig och fortsätta läsa på min underbara bok. Man kan verkligen inte sluta läsa den då man har börjat. Därför brukar endel kvällar bli till nätter. Menas alltså att jag läser liiite för länge.

Godnatt fina läsare!

Går tydligen inte att lägga in bilder för tillfället. Så ni får nöja er med ett hederligt, skrivet, küsse!

Küsse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback