Nyklippt

Fredag den 19/2-10

Så är det ÄNTLIGEN helg! Har längtat och längtat, även fast det har gått med en rasande fart. Bara två veckor kvar nu innan sportlovet är, men om dessa veckor har gått fort. Hur fort lär inte sportlovet gå då?

Hade idag matteprovet som jag så länge har pluggat på. Gick det bra då? Jomen visst, det gjorde det faktiskt! Var dock en uppgift som var klurig, så den..skrev jag bara någonting på, men annars gick det riktigt bra! Sedan flöt dagen på snabbt. Engelskan var en utav höjdpunkterna då vi skulle prata om situationer då vi hade gjort bort oss. Vissa saker var ju helt klockrena! När engelskan sedan var slut packade jag ihop det jag behövde med mig hem och sedan gick jag på stan en kort stund innan jag skulle klippa mig hos min kusin. Resultatet? Blev riktigt nöjd! Sparade lite mer längd den här gången, men klippte upp det riktigt rejält! Så nu är mitt hår liiite mindre risigt iallafall :)

Snart vankas det pizza, mumms! Sedan blir det att fara på Buddy Holly musikalen ikväll som är i Skellefteå Kraft Arena. Blir nog en superduper kväll :)


Kommentarer
Postat av: Micke

Min mamma ska dit också, men jag håller mig borta. Inte min typ av musik vettu :)



Har du lagt ner tv-spelandet? Du skriver inget om det numera iaf. Hade jag haft en kraftfullare dator eller en nya tv-spelskonsoll (t.ex Xbox 360) hade jag nog lirat en jäääääkla massa :)

2010-02-19 @ 17:17:38
URL: http://nifida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback