Så är helgen snart slut

Vad roligt att ni gillade mina jeans! Är alltid lika kul att få kommentarer, så fortsätt gärna att kommentera! :)

Kvällen har spenderats hemma. Det var nog det bästa jag kunde göra av kvällen. Känner mig sjukt slut så jag ska nog lägga mig tidigt ikväll också. Jag låter som en gammal tant som lägger sig tidigt och är tråkig. Dock kan man inte göra så mycket mer av situationen om man är trött. Jag tittade iallafall på melodifestivalen, som enligt mig..är helt okej. Förra lördagen var det helt klart bättre, men jag tycker att det har börjat bli sämre och sämre med åren. Dock känns det som en tradition att titta på, så då är det bara att sätta sig framför tv:n och inte hoppas på allt för mycket. När det var slut tittade jag på Skidskytte sprinten, som gick..sådär för Sverige. När jag slutade titta låg Helena Jonsson på 7:e plats och då hade inte ens alla börjat, så hon KAN ha halkat ned, vad vet jag.

Imorgon blir det fotbollsträning som jag peppar till! Vädret skulle visst bli lika fint imorgon som det har varit idag. Perfekt då vi ska ut och springa i en halvtimma före själva träningen börjar :)



Bjussar på en bild från sommaren -09.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback