så var det med den friska perioden.

Jo det är ju så att jag är sjuk, eller förkyld. Glömde berätta det i förra inlägget, så jag mår inte särskilt bra just nu. Tror att den grymma träningvärken kan bero på att jag har ett virus/bakterie i kroppen. Man brukar ju annars också få ont i kroppen då man är sjuk, så därför kanske denna förbannade träningsvärken kommer att sitta i ett tag till. Välkommen tant Madde!

Lyckades ändå få ihop novellen ikväll. Blev faktiskt riktigt nöjd över den, även fast jag suger på att skriva i nutid. Dåtid är det jag är mer bra på, om man kan säga så. Lät smått knäppt, men så är det. Väldigt stor skillnad mellan dåtid och nutid, tänk efter själva vetja!

Nu hade jag tänkt försöka lägga mig och sova. När jag är sjuk brukar jag alltid lyckas ligga vaken ett tag innan jag somnar. Så om man börjar nu kanske jag lyckas somna vid elva? Då ska jag nog ha tur!


Kommentarer
Postat av: Micke

Men ska du ligga sjuk/förkyld igen? :O Alltså... du borde ta och kolla upp ditt immunförsvar för man ska ju vara frisk oftare än sjuk :S

2010-02-17 @ 00:53:36
URL: http://nifida.blogg.se/
Postat av: Carolina

TACK så mycket ♥ Kolla gärna in efter fler bilder idag :)

2010-02-17 @ 15:20:23
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback