Sådant folk inte tänker på.

Jag ursäktar min dåliga uppdatering idag. Har inte känt för att sitta vid datorn, så jag antar att jag skyller på det.

Har ikväll varit med Elmira. Vi har sett på melodifestivalen samt filmen "Catwoman". En riktigt skön kväll med mycket skratt. :)

Glömde att berätta en sak igår angående musikalen. Vi satt ganska långt fram på den vänstra sidan(om man skulle stå på scenen vill säga). Så vi såg väl rätt mycket. Eftersom vi var där i god tid så satt vi och kollade runt på de platser som snabbt blev upptagna av människor. Vi började sedan märka att folk halkade på vissa ställen, de försvann alltså helt plötsligt, men kom sig snabbt upp på benen igen. Tydligen hade de inte täckt över all is(som vanligtvis är i arenan), så på kanterna var det stora isfläckar som folk inte såg. Man tittar inte så gärna ner i marken då man ska leta åt platser. Helt plötsligt halkar en 60-årig kvinna. Först tänkte man "Hon halkade väl lika hårt som de andra", men hon ställde sig inte upp. Det blev snabbt en folksamling runt henne. Män sprang omkring och ringde ambulansen. En riktigt otäck upplevelse! Eftersom det var en stor musikal fanns såklart ambulansmän redan där om någonting skulle hända. Så de var snabbt på plats för att hjälpa henne. Som tur var slog hon (förhoppningsvis) bara i huvudet i isen. Hon satt alltså och tittade på föreställningen, men åkte sedan in på sjukhuset. Som jag tolkade det hela.

En ganska jobbig och konstig situation. Jag tycker att de skulle ha täckt över hela isen istället för att bara täcka där folk satt. Isen var alltså efter kanterna, där de kanske antog att folk inte skulle gå allt för mycket.l Mycket dåligt gjort av de, sådant ska inte förekomma! Tänk om det skulle ha hänt någonting värre? Huvva, hemska tanke..

Med det avslutar jag lördagen(som egentligen är söndag nu) och önskar er en fortsatt trevlig natt. Sov sedan gott också^^


Kommentarer
Postat av: Louice

okej så bra :D

får hoppas det fortsätter så också :D!

2010-02-21 @ 11:30:09
URL: http://karlssonlouice.blogg.se/
Postat av: Carolina

Guten morgen haha ♥ Vad tycker du om reklam på bloggar? Kolla in senaste inlägget. Måste ha debatt om detta...

2010-02-21 @ 11:58:52
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Louice

jo det förstår jag :)!



jo han är inte dåligt snygg inte:]

2010-02-21 @ 12:29:40
URL: http://karlssonlouice.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

det lät trevligt =)

2010-02-21 @ 12:36:48
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback