Snöoväder

Tisdag den 2/2-10

Guten Abend! Imorse ville jag verkligen inte kliva upp ur sängen. Kände att jag bara ville sova mååånga måånga timmar till, men skolan kallade. Så det var bara att kliva upp ur sängen för att sedan väcka min lillebror.

Idag har inte vädret varit nådigt! Snön yrde verkligen då jag stod och väntade på bussen imorse. Man såg knappt bilarna som körde förbi en, ja så farligt var det! Dock var det inte så jättekallt, vilket var ett stort plus! Idag var det bara kring -11 grader + de grader som "tillkommer" då det blåser ute. Så trippen idag tur och retur till kaplan var inte särskilt omtyckt. Fast det är den nog aldrig. Antingen fryser man ihjäl på vägen eller så svettas man sjukt mycket så att man är dränkt i svett då man kommer fram till skolan. Gissa vad Jag väljer? Att frysa, faktiskt.

Nu snart är maten klar, sedan ska jag plugga biologi. Efter det blir det att eventuellt fara ut och gå med Elmira.



(Bilden tagen från Google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback