The sun is shining, like you.

Lördag den 13/2-10

Godmorgon! Jag lyckades sova riktigt länge inatt, lite mer än tio timmar. Vilket var riktigt skönt :) Vaknade dock av min fina kisse som kraffsade på min dörr vid halv åtta. Så jag släppte in honom, men lika snabbt som han kom in ville han ut. Så jag "slängde" ut honom för att sedan gå tillbaka till sängen och sova. Blev faktiskt förvånad att jag lyckades somna om till just efter tio.

Just nu väntar jag på att mamma ska bli klar, sedan sticker vi in till stan och kollar runt lite. Blir nog riktigt bra! :)


Kommentarer
Postat av: Carolina

Haha jodå, men jag har inte läst tyska på minst 8 år i skolan haha :)

2010-02-13 @ 13:14:59
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback