Äppelträdet

Onsdag den 6/1-10

Jag ursäktar min dåliga uppdatering. Har inte haft tillgång till någon dator, sedan är väl min mobil inte den bästa heller=man kan inte mobilblogga. Fast jag har inte tänkt lägga ner så mycket tid på bloggen. Ni får helt enkelt leva utan mig i några timmar fler. Ni är ju trots allt mina äpplen och jag är..äppelträdet?

Var som sagt hos Elin idag. Jag och mamma lyckades ju faktiskt ta oss dit med Elins fina vägbeskrivning utan några som helst problem! Vi gjorde väl inte särskillt mycket, snackade, skrattade, spelade GH5 och lite annat. Blev super!

Nu ikväll vet jag inte vad som händer. Får se helt enkelt!

Less

Küsse

Kommentarer
Postat av: felicia

SV:hehe jååå,kolla in min dagens (inte) outfit på bloggen ;)

2010-01-06 @ 19:51:35
URL: http://duserutsomingalill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback