Årets första prov

Så har sista dagen på helgen börjat lida mot sitt slut. Veckorna går verkligen rasande fort nu! Vi har redan gått skola i två veckor, jag minns knappt att vi har haft jullov. Känns sjukt konstigt att vi är inne på vecka 4 imorgon. Då börjar pluggandet inför årets första prov(av mååååånga).

Imorgon blir det varken någon gympa eller fotbollsträning för mig. Måste bli frisk först så att jag kan börja igen på allvar. Istället för att gå omkring och vara halvsjuk hela tiden. Sedan måste jag ju komma igång med sången nu också. Känner mig lite halvtaskig i halsen fortfarande, så jag måste peppra med halstabletter så att jag orkar med att sjunga på torsdag. Halsont brukar ju ha egenskapen att sitta kvar ett bra tag..

Nu väntar sängen på mig. Ska bli sjukt skönt att åter igen få sova. Även fast jag hade världens mardröm inatt. Huvva, hemska tankar man har i huvudet ibland!

I miss you..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback