Blandat

Sitter just nu och tittar på filmen "A Beautiful Mind". Den är verkligen jättebra, men smått läskig. Den är alltså baserad på en verklig händelse under 50-talet. Den handlar om matematikern John Nash som undervisar i matematik. Han börjar se saker som ingen annan ser och är väldigt blyg. Han träffar en flicka som kommer på hans föreläsningar, de faller för varandra och gifter sig. Hon börjar inse att allt inte står rätt till när han sitter vettskrämd i hans rum och tittar ut genom fönstret, som om någon följde efter honom.

Han åker in på ett psyke för att bli bättre, men hjälper det verkligen?

Haha ja detta var min korta resume. Orkar inte göra en hel recension på filmen. Detta får duga.



Jag rekomenderar er absolut att se filmen. Den är gripande!

Här är även det jag köpte på stan. Orkar dock inte lägga in någon bild på godiset. Ni får fantisera om hur det ser ut ;)



BH från H&M, 129:-



Histers från H&M, 80:-

Detta blir nog mitt sista inlägg för ikväll. Ni får ha en fortsatt fin lördagskväll!

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback