En gammal hederlig förkylning.

Snoret rinner ner för näsan. Halsen skriker ständigt efter halstabletter och ögonlocken vill bara stängas. En jobbig kombo vill jag lova, speciellt då det började redan efter middagen. Då jag pluggade på våra 78 engelskaglosor som vi ska kunna tills imorgon.. Jag överlevde dock, men det var inte långt ifrån att jag skulle ha somnat där jag låg på golvet och skrev engelskaglosorna. Ja, jag har en tendens att göra mina läxor på golvet istället för att vara en mer "normal" person som gör läxorna på ett slags bord.

Nu ska jag tvätta bort resterande smink i ansiktet. Har inte gråtit. Det har bara runnit grymt mycket ur ögonen så hälften utav allt smink är utkletat i ansiktet. Ingen vacker syn vill jag lova.

Nu väntar sängen mina små äpplen. Ta hand om er! :)


Kommentarer
Postat av: Micke

Men smink är väl onödiga grejer? Finns ju en smörig låt där de sjunger "Du är så vacker utan spackel", ligger en del i det även om de flesta tjejer nödvändigtvis måste sminka sig för att våga visa sig nästan.

Jag brukade göra mina läxor på golvet framför tvn jag :)

2010-01-22 @ 00:57:05
URL: http://nifida.blogg.se/
Postat av: Mia R

haha jag gör läxorna på golvet jag med:)

2010-01-22 @ 12:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback